Wednesday, October 2, 2013

Obezken de süslü ve kadınsı olmalı

Öncelikle kapak resmini anlatayım size. O resimde obez halim dukana başladığım 14. gün ve ben kendimi 36 beden gibi hissediyordum. Sarıyer Orduevi'ne gitmiştik Sevgililer kutlaması ve babamın doğumgünü kutlaması için. Görseniz bir salındımmmm bir salındım kendimi süper hissediyordum. Kadifeye zaten bayılırım, bordoya da... Dekolte de var topuklu da. Tüm orduevi bana bakıyor neden bakıyor diyordum;))) Oysa obez bir kadın bu kadar güvenle salına salına gezerse bakarlar tabi. Ama şimdi diyorum ki kendime AFERİNNNNN:))) sonra o elbise daraltıldı ve yine sevgililer gününde giyildi:))) Nereden aldım? Marks&Spencer indirim reyonu sanırım 70 TL idi.

2 comments:

  1. merhaba,
    sanırım ben diğer sitenizi görmüştüm. burayı ise yeni keşfettim :))

    kibele keyfi

    ReplyDelete
  2. Harikasın Melisciğim sen nereye biz oraya burada da takibe devam

    ReplyDelete